Con ánimo de aprender

Este quiere ser un espacio para la expresión, para la comunicación, para el aprendizaje, para el ser. ¿Quieres viajar conmigo?
Deja tus comentarios, son imprescindibles.




25 de octubre de 2012

Vergonya per la corrupció en la Sanitat Catalana!!!!

Sento vergonya aliena per la manca d'ètica en persones de poder en aquest país. Sento vergonya de que un jutge imposi una multa de 10000 euros a la revista "Cafè amb llet", feta per dos periodistes valents que denúncien amb nom i cognoms un munt d'irregularitats i corrupció en la gestió sanitària catalana. VERGONYA! En un moment on ens demanen sacrificis i només fan que retallar. L'altre dia el Sr.Mas, entrevistat pel fóra de sèrie Jordi Évole, em va sorprendre per la seva preparació i saber estar. No em pensava que fós tan "intel.ligent". El tenia per un guaperes amb ínfules de passar a la història i potser alguna mica hi ha d'això, el què passa és que no me'l crec, tot i que m'agradaria. I no me'l crec precisament perque a hores d'ara si no dóna la cara en aquest tema tan greu, les seves paraules educades i cultes no em serviran de gaire cosa. Fets i justícia és el que volem els catalans! Què no ens enganyin més ni juguin amb els nostres diners! Jo no vull que Catalunya sigui un Cortijo governat per uns quants "senyoritos". Vull un país capdavanter, solidari i que dóni exemple de transparència i de saber distribuïr la riquesa per que tothom visqui dignament del seu esforç.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión me interesa.