Con ánimo de aprender

Este quiere ser un espacio para la expresión, para la comunicación, para el aprendizaje, para el ser. ¿Quieres viajar conmigo?
Deja tus comentarios, son imprescindibles.




1 de octubre de 2015

Entre tazas al Festival TNT amb Eléctrico 28

www.tnt.cat


Una proposta molt innovadora, ideal per a presentar en una ciutat on la majoria estem engolits per la vida rutinària i dura del dia a dia. Fills, feina, cotxes, fums, problemes sorgits a darrera hora, presses...no vida...o sí vida però sense gaires originalitats.

I de sobte una proposta: Entre dos tazas. Em convoquen al teatre Alegria, a la porta a les 18h.

M'arreglo una mica, agafo el paraigües, no sigui que plogui, que el cel es mostra capritxós.

Recullo la nena, li compro un diapasó, un regle, un Tippex, i el berenar! Ah, sí , no la puc deixar sense berenar i anar-me'n jo al teatre! Una mare és una mare i l'alimentació de la prole no admet excuses!.

Total que la nena no es queda, se'n va a fer deures, enlloc de deixar-nos endur per la rauxa, seguim els camins marcats per la responsabilitat. Cap a casa a enllestir la feina. No ha hagut prou amb les hores d'escola, de nou del matí a cinc de la tarda!!!! Arggg!!!

Total que la mama, que sóc jo, sí em quedo, i espero. Sento que el guia que acaba d'arribar diu que això és algo itinerant. Ostres!, em dic a mi mateixa, avui, que estic rebentada... ara em faran voltar...i  com "que soy muy echá p'alante", em segueixo dient "ná, tu a lo que has venío, a lo que salga y que no se diga". Total que ja em veus a darrera del guia, preguntant-me perquè hauré sortit de casa amb les botes més incòmodes que tinc. I és que el fred m'ha agafat de cop i amb les presses de les que parlava abans no he pensat en buscar alguna cosa més còmode, tipus bota de muntanya, per patejar amb més soltura i alegria...

A partir d'aquí tot ha estat un seguit d'experiències que han transformat la cotidianeitat en un divertit punt de mira excepcional, incert i enriquidor. Ser espectador i actuant alhora, prendre consciència del què ens envolta, i observar la mateixa realitat de cada dia d'una forma molt original... No vull explicar gaire per no destirotar la cosa...i t'animo a que t'animis a viure per tu mateixa!

Recomanació: Participa d'aquest espectacle i ves oberta i confiada a la proposta. Gaudiràs d'una horeta en la sorpresa continua, durant la qual pot passar qualsevol cosa i creuar-te amb un munt de persones i personatges. Terrassa,  i molts dels seus habitants, còmplices de la màgia del teatre per fer que tu entris en una dimensió desconeguda i visquis els indrets de la teva ciutat amb una nova òptica.

Altament recomanable! Gràcies a Albert, per convidar-me, a la companyia Eléctrico 28 i al Festival TNT-Terrassa Noves Tendències i al Theaterland Steiermark, que han coproduit aquest muntatge!




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión me interesa.