Con ánimo de aprender

Este quiere ser un espacio para la expresión, para la comunicación, para el aprendizaje, para el ser. ¿Quieres viajar conmigo?
Deja tus comentarios, son imprescindibles.




16 de septiembre de 2013

La Independència de Catalunya II i la "majoria silenciosa".


 En llegir l'article d'opinió de Jordi Évole al Periódico de Catalunya, he somrigut de forma sostinguda i és que en Jordi em té cautivada, per la gràcia que té en dir les coses, per la gosadia inteligent que aflora a través de la seva mirada, per la seva valentia...en fi, ja dic,  m'ha fet començar el matí amb un gran somriure i des d'aquí li vull agraïr. 
Jo sí vaig anar a la cadena, a la que va encerclar la Caixa, perquè no vull ser majoria silenciosa i perquè n'estic tipa de tant lladregot de vestit i corbata. Tot i que he de reconèixer que encara cobro la nómina per aquesta entitat, tot i que això serà per poc temps, no sé si per sort o per desgràcia però aquest és un altre tema. 
Us deixo l'enllaç d'Évole, per tal que també a vosaltres us faci somriure, que sempre és una bona actitud. M'agrada el què diu. I mentrestant jo segueixo pensant a veure si acabo d'aclarir-me.




Uno de la mayoría silenciosa de Jordi Évole

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tu opinión me interesa.